تقدیر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از دبیر دومین همایش 
رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان، ادبیات و مطالعات ترجمه

Inline image 1

-- 

 

دکتر احمدرضا بهرامی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد از دکتر مسعود خوش سلیقه، استادیار مطالعات ترجمه گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی و دبیر دومین همایش رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان، ادبیات و مطالعات ترجمه برای برگزاری شایسته این کنفرانس قدردانی کرد.

دومين همايش رويکردهاي ميان‌رشته‌اي به آموزش زبان، ادبيات و مطالعات ترجمه در روزهای 14 و 15 مهرماه در دانشکده ادبيات و علوم انساني دانشگاه فردوسي مشهد با هدف ترويج و ارتقاء پژوهش ميان‌رشته‌اي و بهره بردن از نظریه­ ها و روش­هاي ديگر حوزه­هاي علمي و برای بررسی و حل مسايل آموزش زبان، ادبیات و مطالعات ترجمه و با حضور بیش از 300 پژوهشگر از دانشگاه­ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور و برخی دانشگاه­های خارجی برگزار شد.

در این همایش بیش از 1100 پیشنهاده ارائه مقاله به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری، 200 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و از این تعداد 100 مقاله به صورت سخنرانی در قالب 26 نشست تخصصی و 100 مقاله به صورت پوستر در همایش به زبان های فارسی و انگلیسی ارائه گردید.

برگزاری سه میزگرد با موضوع چالش­ها و راهبردهاي پژوهش ميان­ رشته ­اي در آموزش زبان، ادبيات، و مطالعات ترجمه، پنج کارگاه آموزشی، و شش سخنرانی ویژه از دیگر برنامه ­های این همایش بود.

لازم به ذکر است عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی گروه زبان و ادبیات انگلیسی، عضویت در شورای مشورتی معاونت پژوهشی دانشکده ادبيات و علوم انساني و عضویت در شوراي تخصصي زبان دانشگاه فردوسي مشهد از دیگر سوابق اجرایی دکتر خوش سلیقه می باشد.

Written by: Azra Ghandeharion